Pages

Monday 26 October 2015

ATASI BUASIR DENGAN MINYAK ZAITUN




Anda mengalami BUASIR?
Pedih, gatal, sakit malah sampai Berdarah?
Tambah PEDIH bila SELEPAS BERSALIN terkena Buasir sampai BERDARAH ..
Tanda atau Gejala Buasir :
Gejala yang paling umum dari buasir dalaman (internal) adalah percikan darah merah segar yang menitis setelah membuang air besar. Buasir dalaman (internal) cenderung membonjol keluar dari anus dan akhirnya terjadi iritasi dan kesakitan.

Gejala dari buasir luaran (external) termasuk pembengkakan yang sakit atau tidak sakit ataupun bonjolan keras disekitar anus akibat adanya pembekuan darah. Keadaan ini dikenali sebagai ‘thrombosed haemorroid’.

Sebagai tambahan, meneran berlebihan, menggosok atau membersihkan daerah anus dapat menimbulkan iritasi dengan pendarahan dan gatal.
Bertindak SEKARANG. Amalkan MINYAK ZAITUN PALESTINE, POEVOO
"Ada minyak zaitun, maka makanlah. Urut ke seluruh badan kerana ia berkesan untuk penyakit buasir." Diriwayatkan oleh Hazrat al-Qama bin Amir.
Dengan meminum minyak zaitun Palestine 2 kali sehari sesudu/2 sudu sebelum sarapan dan sebelum tidur, dapat melembutkan usus dan dapat menggurangkan sembelit atau buasir. Amalkan juga menyapu minyak zaitun Palestine, POEVOO ke tempat buasir sambil selawat dan lazimi rutin ini InsyaAllah akan beroleh manfaatnya,.
HUBUNGI: 019-2064308

0 comments:

Post a Comment